Monday, November 2, 2009

CAPITAL LETTERS

YOU PEOPLE NEED TO STOP WRITING BLOGS BECAUSE I'M LIKE 200 DEEP ON GOOGLE READER AND YOU'RE PISSING ME OFF. WHY DO SO MANY PEOPLE HAVE ALL THIS INTERESTING SHIT TO SAY? STOP BEING INTERESTING AND CALM THE FUCK DOWN ALREADY. GOLLY. GIVE ME A WEEK OR SOMETHING.

...

26 comments:

daisyfae said...

breathe, girl... breathe... if you pick a few a day - blogs, that is - and just knock through the backposts, you can do it.

or you can do a therapeutic 'clear' and start over. like 'ctrl-alt-delete' for reader...

Theodore said...

UHM. Rassles?
Put down Google Blog Reader.
PUT IT DOWN.

Go outside and play now. Skip and twirl or something. Walk. Whatevs.
Then when it's raining and snowing outside and dark outside at 4pm, lie in bed and play catch up.

:P

Le Meems said...

hahahahaha, thats my stepdad. Oopsie. I'm at my mom's house for dinner and I realized I hadn't read YOU in a few days.

Florida Girl In Sydney said...

There's like 380 in my reader-- but most of them are b-b-b-boring, I'll just mark them as read soon and move on.

Chamuca said...

Blah, blah, blah . . .all I hear is shitty excuses. I have a solution for you.

1. Get fired/Quit your job.
2. Collect unemployment/Move back in with parents.
3. Sit on your couch/parents' couch all day long and check Google Reader approximately 37 times every hour.

I should have gotten the fucking Nobel Prize for my Problem Solving Skillz.

You're welcome.

formerly fun said...

Just read me. I'm hardly writing shit. Problem solved.

DiaryofWhy said...

Really? Cause I keep checking my google reader and, um, still nothing. YOU PEOPLE NEED TO UPDATE MORE OFTEN, is what I'm saying. WITH REAL UPDATES, and not this woe is me shit. Either you need to share your google reader list with me or I need to fill a lot more of my free time.

Sid said...

Dude just stop reading our stuff. We don't care if you read us or not. We just want to read about your friggin life. You're entertaining as sh*t. Plus you're my replacement for Pistols at Dawn.

Maryx said...

I KNOW THE FEELING!!
I JUST CAN'T GET THROUGH MY READER AND EVERY TIME I GET THERE, THERE'S MORE!! AND EVERYTHING IS AWESOME SO I REALLY WANNA READ IT. BUT HOW DO I GET THE TIME?! AAAAARRRGGGHHHHH!!!!

=) Good luck

Jane said...

I know the feeling. NaBloPoMo or whatever makes me break out in hives.

My capcha word is "guest." I find that funny.

LaiLani Ali said...

I don't use google reader. I mostly just read your blog and melissa's daily. Then I read other ones when I have enough time. Sometimes, I read them during my longass commute while at traffic lights.

ZenMom said...

Amen.

Mae December said...

bahahahahahahaha...thanx for reading.

...Hey..You feel like being part of a sex blog??

...Just saying. Cuz that's all my last entry was. It's not supposed to sound nearly as bad as it does.

We're looking for female writers. Let me know.

This goes for any woman reading this.

That's the only rule. You have to a be a woman.

And human.

Oh, and read & write in English.

Shit you can even be a virgin as long as there's some kind of sexy stuff going on.

Gypsy said...

Don't blame me. I went away for a while to give you a chance to catch up.

Red said...

You'll notice that we over at WILATU have been quiet for over two weeks. I'm planning to post later, though.

renalfailure said...

Sure, I could use a little vacation.

Mia Watts said...

*snort*

I completely sympathize.

Chris said...

I've been totally slacking for weeks. It's all for you.

Del-V said...

Don't worry. Nothing's going on with me.

Blues said...

well, I'm glad I'm not contributing to your stress because i don't got dick to say. I know how you feel. I can never fucking catch up.

Nick said...

Haha.

Just to add to your reading list, here's my blog:

http://nickleshi.blogspot.com

Enjoy.

Erin said...

I think it's OK to start fresh! Hit clear. Feels good.

A Free Man said...

I've got 318 unread posts.

317.

KLo said...

Haha, I feel exactly the same way. There is so much amazing stuff out there to read ... and only so much time.

Breathe : )

Mr London Street said...

I have deliberately waited almost a week to comment on this.

STOP FUCKING SHOUTING

(that is all)

gullybogan said...

I tried using a reader. I now have 880 posts i have to read.

The intertube swallowed my life...